Followers

Friday, July 10, 2009

aaarrrggghh!!!!!!!!!!! tidak!!!!!!!!!!!!!

tensen nyer!!!
gram nyer aku... kt blok aku xpat on9 la plak...
mcm kempunan aku nk men intrnet...
blok laen ade... xpham la aku...
law de duit bez gak, nk jew aku buy brodband...
terase diri ini kosng tnpe internet...
ape la udm nie... wifi dh upgrde dh...
xpi still bkan sume pat on9... xpham2..
ape yg aku nk bwat skrang nie?
nk balik umh.. duk umh lgi bez.. dpat on9 24hours...
adoi... tensen glew.... nasib baek aku nie pnyabar.. hahahahaha...
ape yg perlu aku bwat nie... hhuurrmmm.....
nk mengamuk jap lah..

jhsduiakbchkruynret;oewnflceyktei!!!!
hfgsbgvstrgiesbchreuhtetgeihfier!!!
bhsfybahfeuvbctgjhbgherugbsu!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrggghhhhhhh!!!!!!


xlege lgi nie... cmne nie?
nk blik jew nie taw...
nk blik!!! nk on9...
jap2.. nk bagi psanan ckit 2 kt udm nie...

p/s: kpde phk UDM.. tlg la psng wifi yg yg lagi bgus until satu udm nie pat gune... sush kmi owg nk gune.. ok? hehehe..

(bkan udm bce pom blog aku nie.. hahahaha...)

1 comment: