Followers

Thursday, December 2, 2010

tatuuss..

hahahah~ [uiks.. glak plk]

ehem2... tatuuus tu bkn tatoo taw..
tatooo 2 hram for org islam yer... :)
nie psai laen la...

disebbkn xde kjew sgt ktowng nie yer...
eerrkk~ tipu.. esk tu exm yer.... [exm supervsn]
ktowng dew buy inai.. inai yer....
ade la aweks nie sowng suh aku tlg dsgn kn kt tgn die...
aku juge yg kne.. xpi xpe la.. membe2.. so bwat jew la..
bkn 1 tgn, due2 tgn okeh... mcm mak datin U.. aaww~~
xkuase mak..

bwat la aku nie.. smbil bce notes nk exm esk...
fyi, paper esk juz MCQ jew.. tu yg relx tuh...
hahahha~

taadaaa~~ nie la hasil aku dsgnkn..
xpi tngk conth kt intrnt juge la...
x roti er den nk mndesgn nyo sndori..



aaiisshh~ tetibe la aku pom tringn le juge nk bwat..
so aku bwt la tuk aku sndiri... sbelh jew la..
ksian an~~ hukhukhuk~~



eskkn arinye... adus~
add lgi yg nk bwat.. mekDA~~
2 la.. smlm jual mhal.. konon xmo la..
hahaha... thn aku pom bwat la juge for die..
nk seakn ngn dsgn aku.. [memng sme]



haaa~~ cmnie la jdi nye aftr buang inai 2...
cun ken~~ lalalal..



haaii~ ape nk jdi le...
time exm2 pom stll bwat aktvti camnieh..
adoiyay~ hahahah~



p/s: jgn ikot mcm kami!

No comments:

Post a Comment