Followers

Thursday, May 26, 2011

result dan graD~

wokeh.. my result dh kua.. hhuurrmm~~
result.. oke la.. so far so good la..
alhamdulillah.. [we shud brsyukur taw ape yg kite dpat]
me brsyukur ape yg dpt... cgpa tu p0m..
ckup2 la kowt.. hop dpat smbung stdy..



ape org cakap, kalo dh dew rezeki,
xkemane la..
eerrkk~~ cam weird jew ayat aku 2..
pape jew la.. cam gud2 jew ayat 2..
kihkihkih..

nk kate neves tu.. aamm~~
xde la sgt, sbb kua mngejut..
and tanpe di sedari.. tutt2~~
dh kluaq dh result nye.. hahaa..

dgn kluaq nye result tu..
maka dgn ini di istiharkan, tamat la aku stdy..
yippii2!!! yabedabeduu~~~


insyallah, kalo xde pape halangan,
graduation la kami on diz JULY "11"
eee~~ cam x caye jew dh abis stdy...
aauuwww2~~~

nk amek gmba cam atas nie..
nk jgk.. nk jgk...
nk lambung2 topi ngan kekawan...
besh2!

ini bukn dh abis taw...
nie bwu permulaan taw..
pnjang lgi perjalanan aku..

hop pasni dpat smbung stdy,
and oso h0p aku brjaye lam idup aku..
succes2!!

[p/s: jgn men2 time 1st sem.. trus focus on stdy.. result 1st sem is very important.. berdasarkn pngalaman.. kihkihkih..]

No comments:

Post a Comment