Followers

Friday, April 23, 2010

M~ A~ L~ A~ S~

malas.. hhuuurrmmm... sume owg tahu maksud word malas 2 ken..
btol kn.. btol kn.. btol ke tidak?? betol2...
hhuuurrmmm... and sejk 2 menjk nie.. aku merasekn virus malas nie dh masuk lam tubuh aku.. cmne la aku nk cari ubat ek..
ade ke manusia xpenah ade penyakit MALAS nie?
kalo ade, or ade yg mngatakn diri mereka itu xpenah dpat penyakit tersebut..
maka buleh la kowng lempang2 mereka yer.. kerna merka sgt n teramt menipu yer...

xpi~~~~

yg peliknye... berfacebook xde plak nk malas2.. nk berblgging pom ade nk mlas...
adoi.. kuat btol tarikn facebook nie... sape la yg bwt facebook nie...

arini n semlm sgt la mlas... ayark.. time sem 3 dulu mne de aku membazirkn kn mase2 aku yg free camni wit aktivi yg xbgus.. aku owez stdy dlu... nape aku smakin malazz????
ouh tidaaakkkk!!!!! aku kne rajin... aku nk rajin!!!!!

hhhuuuu~~~~ nie ngah than ngantok nie.. from xdi lgi mate aku maw tutp..
esk dh la ade test muet... hoho~ wish me luck k.. ;) nk b6!! hahahaha...
buleh blah la nk b6.. b3 pun ckup.. agaggaga...
k la... maw cau!! nk p stdy.. cayok22!!

No comments:

Post a Comment