Followers

Sunday, April 25, 2010

sOTOnG + TepUNg = ??

yumm~ yumm~ uuummmmm~~
lazatnya~~


sodap taw.... sodap hngga mnjilat jilt sume jari2..
syok abiz.. heeee~

anda maw tahu ape sume 2... ohohoho~
semestinya buleh... come2... lez do diz...


1. pertama~~
benda ini memerlukn.. sotong2 yer puan2 n tuan2... kalo xde sotong, sush la ken..
ala.. lebh mudh, seafud k.. xpi sye suke sotom.. :) sbb.. sbb.. bez..




2. kedua~~
mesti n mesti n musti ado tepung... "FLOUR" okeh..
kalo xde tepung.. memng xkan jdi pnye lah.. memng xkan jdi..
xcumel bentuknnye... ahaks...



sye malaz nk terng lebuh lanjut tentng care2nye...
ape kate kowng carik la sndiri cmne nk bwt k..
coz aku sendiri pom xtaw cgt.. aku taw mkan jew...
ahahahahhahaha.....


tngk la.. dh bape kali dh ktowng kenduri sotom celup tepung nie...
hehehhehe.. tngk la aksi2 rumte2 ku.. hahahaha...
aku xde k.. xleh masuk.. sexy2.. hahhahha..
!
!
!
!
V



tngk tuh.. semangat tuh.. ahahahhaha...
yg belah cni nie sotom aku pnye okeh... nmpak sodap ken2..
sos die yg sodap sbnrnye... sotom same jew... heehehe..


aaccceewwahhh~ muke hepy coz pat mkn sotom celup tepung...
hahahha... idah~ sgt semngat yer kamu... hahahah....
dowang sume time nie buchuk2.. aku jew yg wngi... hahahah
  • thnxx idah coz tulun bawk motow 4 pegi buy sotom celup tepung..
  • thnxx rumate coz tulun buykn 4 me....

No comments:

Post a Comment